fredag 6. juni 2014

God Turhelg!

Et lite innlegg om noe annet enn en tur. Jeg ble positivt overrasket når jeg sto opp i dag tidlig. Jeg hadde fått en melding fra en dame på facebook, som kom med bare positive tilbakemeldinger på bloggen min! Det satte jeg utrolig stor pris på. Så kjekt når folk skriver til meg at de leser bloggen min og at den er til nytte for andre. Hun hadde også fått forespørsel fra folk hun har møtt på tur om hun var meg  :)
Det er ikke så vanskelig å se meg når jeg er på stikk ut tur. Kommer med både et go pro kamera på brystet og et nikon kamera på skuldra. Og har gjerne med en stor sekk med linser og andre ting. Så er litt ekstra jobb å blogge om turene, enn å bare gå dem.
Men jeg syns det er fint å gå tur, man får oppleve så utrolig mye fint. Og man treffer mange folk som slår av en prat!

Tusen takk til alle som leser bloggen min! Jeg setter stor pris på hver og en av dere. Kom gjerne med inspill om bloggen. Om det er mer dere ønsker å lese, eller andre ting som kan være greit å få med. All kritikk er god kritikk!

Så da ønsker jeg bare alle mine lesere en riktig fin turhelg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar