lørdag 9. mai 2015

Kvalvik Fort, Kr.sund 09.05.2015

Dagens andre tur gikk til Kvalvik Fort. Det er en fin liten tur på ca 6-700 m bare. Man følger skilting fra hovedvein for å finne frem til Kvalvik Fort.
Stor og fin parkeringsplass, og det trengs vel siden den er en godt besøkt stikk ut post.
Det er grusvei helt ned. Så hit kan alle som vil dra å se på alt som finns her. Jeg gikk bare til postkassa og fikk koden, for jeg skulle videre til andre poster. Jeg var her enda en tur senere på dagen, for jeg måtte se om mitt savnede visakort kunne ligge her. Men det fant jeg hjemme :p
Så jeg gikk flere turer 2 ganger i dag på leting etter kortet. Fikk da trim i alle fall. Men får bare registrert en tur på en dato, så da får de ekstraturene mine bare være..

Video fra turen i 2014


Her starter turen

Oppover veien her,

Forbi den porten der..

Fjellanlegg

Der nede er postkassa

Sånn skyteting :)

Var post i postkassa i dag også :)



Liten infovideo om turen, jeg sier kvalvåg fort, men 
mener selvsagt kvalvik! :p

GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar