tirsdag 31. mai 2016

Drivapromenaden, Sunndalsøra 20.05.2016

Her finns det mange start alternativer. Men når jeg går drivapromenaden så parkerer jeg ved hydro og bare går derfra. Orker sjelden å gå turer i byggefelt for å få de lengre. Da liker jeg heller å gå på fjell og i skog.
Men fra hydro så går du bare mot elva, og kommer ned på stien som er laget og som går bort til postkassa. Det er en liten km, og en flott tur langs elva Driva. Bruker nesten alltid å blåse litt når man kommer bort til postkassa da, så lurt med litt ekstra tøy på. Sunndal er jo kjent for å ha litt vind.
Nå for tiden så driver de og ordner den nye broa i sunndal, så det er mye anleggstrafikk langs promenaden også. Jeg måtte gå forbi både gravemaskin og dumper, og det var mye store stein der man skal gå. Så nå skulle det nesten ikke vært lov å ha turen åpen egentlig, for sikkerhetens skyld. Men de så meg da, og stoppa arbeidet mens jeg gikk forbi.

Jeg starter alltid her

Anleggsmaskin!!

Fin sti

Litt traktorvei

Elva

Elva

Postkassa er på dette skuret

Nybroa

GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar